אודות | כתבו לנו | פרסמו באתר | צרו קשר

פייסבוק לא רק לצעירים עלייה במשתמשים מהגיל השלישי

פייסבוק לא רק לצעירים. היא נמצאת כעת בשימוש על ידי טווח גילאים רחב יותר, מגיל 13 עד 65 שנים. מספר המשתמשים החדשים בקבוצת הגיל המבוגרת גדל ביותר מ-50%.

ניתן לייחס את העלייה במספר אנשים מבוגרים בפייסבוק לפופולריות הגוברת של סמארטפונים ומדיה חברתית. דורות מבוגרים יותר מתרגלים להשתמש במכשירים הללו והם פונים יותר ויותר לפייסבוק כדרך לשמור על קשר עם ילדיהם ונכדיהם.

פייסבוק כבר לא רק לצעירים. פלטפורמת המדיה החברתית ראתה עלייה במספר משתמשים חדשים מהדור הישן.

ב-2017, פייסבוק דיווחה שיש לה יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. זה כולל 1.4 מיליארד משתמשים פעילים יומיים ו-1.2 מיליארד משתמשים בנייד בלבד. מספר האנשים שנכנסים לפייסבוק על בסיס יומי עלה ב-15% בשנה האחרונה, ומספר האנשים בני 55 ומעלה שמשתמשים בפייסבוק הוכפל בשנתיים האחרונות ל-50 מיליון איש, לפי בלומברג.

הסיבות לכך מגוונות, אך סיבה ברורה אחת היא שדורות מבוגרים רבים נכנסים עכשיו לאינטרנט בפעם הראשונה הודות לסמארטפונים וטאבלטים שהופכים לזולים וקלים יותר לשימוש, כמו גם חיבורי אינטרנט אמינים יותר הזמינים ברחבי העולם.

בששת החודשים האחרונים, פייסבוק ראתה זינוק במשתמשים חדשים מעל גיל 65.

זאת בשל העובדה שקשישים רבים מחפשים דרכים לשמור על קשר עם המשפחה והחברים שלהם.

מספר האנשים בני 65 ומעלה שמשתמשים בפייסבוק גדל ב-26% מ-2017 ל-2018.

בסיס המשתמשים של פייסבוק בכללותו צמח ב-20% בשנה האחרונה, והגיע ל-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ברחבי העולם.

מספר זה כולל 1.47 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש מחוץ לארצות הברית וקנדה, לעומת 1.32 מיליארד בתקופה זו בשנה שעברה.

האם יהיה ניתן למכור בפייסבוק למשתמשים מהגיל השלישי

פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם. למעלה מ-2.2 מיליארד אנשים משתמשים בו מדי חודש. זה גם המקום הטוב ביותר לקדם עסק, שכן יש לו יותר מ-80% מכלל משתמשי המדיה החברתית. זה הופך את פייסבוק לפלטפורמה אידיאלית לשיווק עסק לקשישים ולאנשים דמוגרפיים אחרים שאינם בפייסבוק.

במאמר זה, נחקור כיצד עסקים יכולים להשתמש בפייסבוק כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם לקשישים. כמו כן, נדון בכמה מהאתגרים שעימם מתמודדים עסקים אלה כאשר מנסים להגיע לדמוגרפיה ישנה יותר.

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם. יש לו למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים. ככל שאנשים מתבגרים, הם משתמשים בפייסבוק פחות ופחות. אבל זה לא אומר שהם בכלל לא בפייסבוק.

הצעד הראשון לקידום עסק בפייסבוק הוא עמוד עסקי, אותו ניתן לעשות על ידי לחיצה על "צור עמוד" בסרגל הצד השמאלי. לאחר שיצרת את הדף שלך, תוכל להתחיל לפרסם תוכן וליצור אינטראקציה עם העוקבים שלך על ידי שיתוף פוסטים, תמונות או סרטונים.

הגיל השלישי כבר בפייסבוק

הגיל השלישי כבר בפייסבוק. זה הזמן שבו אנשים משתמשים בפלטפורמת המדיה החברתית כדי להתחבר עם יקיריהם ולשתף את הזיכרונות שלהם.

פייסבוק היא מקום שבו אנשים יכולים לשתף את הזיכרונות שלהם ולהתחבר לאחרים כבר שנים. בשנים האחרונות, זה הפך יותר ויותר פופולרי בקרב משתמשים מבוגרים, שמשתמשים בו כדרך להתחבר עם חברים ובני משפחה שאחרת אולי לא ראו במשך עשרות שנים.

פייסבוק גם משיקה בהתמדה פיצ'רים העונים באופן ספציפי לצרכים של משתמשים מבוגרים, כמו כפתור נגיש בקלות המאפשר להם לדווח על פוסטים שהם מוצאים פוגעניים או בלתי הולמים.