אז מדוע כדאי גם לכם להשקיע ב-SEO? ובכן, אפשר לומר בצורה חד משמעית כי פרסום בגוגל היא פעולה המתלווה אל שורה רחבה של יתרונות משמעותיים בעולם העסקי של היום, בין אם מדובר על בניית מותג עם נוכחות דיגיטלית בתחומכם, בניית סמכות ואמון בקרב קהל היעד שלכם, השגת לידים איכותיים יותר, תנועה אורגנית וכיוצא בכך. על כן, לכל זה תוכלו להוסיף את העובדה כי אין תקרת זכוכית הסובבת סביב פרסום בגוגל, מה שיעניק לכם את האפשרות לצמצם ולעיתים אפילו לבטל את הצורך באפיקי שיווק אחרים, ואת ההשקעה שלכם בהם. במילים אחרות – פרסום בגוגל היא טכניקה מצוינת גם לטווח הרחוק. אז מדוע חשוב שתחפשו אחר שירותיו של מקדם אתרים ותתחילו כבר עכשיו? הנה כמה סיבות:
- תוצאות ארוכות טווח – פרסום בגוגל מספק תוצאות לטווח הבינוני והרחוק. מה שאומר שלא תוכלו להשאיר תוצאות בטווח הקצר, אך אפשר לומר בצורה חד משמעית כי מדובר על אפשרות הפרסום המשתלמת והיעילה ביותר לטווח הרחוק, הן מבחינת העלות לכל ליד והן מבחינת כמות התנועה לאתר שלכם. למעשה, מתוצאות הקידום תוכלו ליהנות לטווח הרחוק שכן, עבודת הקידום הארוכה תוכל להישמר ולהישאר לאורך תקופה ארוכה, וגם אם תחליטו להפסיק להשקיע בפרסום בגוגל בשלב מסוים, כל עוד ביצעתם את מלאכת הקידום מספיק זמן ובצורה מספיק מקצועית, ייתכן שעדיין תמשיכו לקבל תנועה אורגנית לאתר שלכם.
- בניית סמכות ואמון – לצד המחויבות הרבה, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי להופיע ראשון בגוגל זה דבר שמתלווה אל יתרונות של סמכות ואמון. עליכם לזכור כי אנשים שמחפשים שירות או מוצר מסוימים, פונים לגוגל מהסיבה הפשוטה שהם סומכים על מנוע החיפוש שיספק להם את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר עבורם.
- לידים איכותיים – כיום, כל הגולשים מודעים לעובדה כי כל בעל עסק יכול לשלם לגוגל על מנת להופיע בתוצאות החיפוש הממומנות. משכך, רבים הם הגולשים אשר מייחסים חשיבות רבה יותר לתוצאות אורגניות, וזוהי למעשה הסיבה העיקרית לכך שמרבית הגולשים המגיעים לאתר דרך תוצאות החיפוש האורגניות יהיו איכותיים יותר.